donderdag 13 augustus 2009

Marketel

Marketel is een allround en fullservice Contact Center. Marketel ondersteunt de Customer Interaction tussen uw bedrijf en uw relaties, en helpt u deze klantcontacten te verdiepen en te verduurzamen. Zowel inbound als outbound, zowel business-to-consumer als business-to-business.

Marketel werkt volgens een multichannel benadering; klantinteractie vindt plaats middels telefoon, e-mail, print, chat, fax en sms. Dit maakt het mogelijk om voor én met u een compleet Customer Interaction concept te realiseren, en Marketel onderdeel te laten zijn van uw eigen front- en backoffice.

Marketel is één van de leidende en meest ervaren contact centers in Nederland. Marketel is ruim twintig jaar actief in de callcenter branche en beheerst het vak tot in de finesses. Het telefoontje uit onze beginjaren is uitgegroeid tot effectieve, multichannel interactie met uw klant of prospect.

De telefoon staat nog steeds centraal, maar met behulp van onze geavanceerde techniek is inzet van andere media, veelal ter ondersteuning van de telefoon mogelijk. Denk hierbij aan e-mail, web, chat, fax of print.

Integratie met uw front- en backoffice systemen is vrijwel altijd mogelijk. Wij streven ernaar uw partner in business te worden, waarbij u contact intensieve business processen aan ons toe kunt vertrouwen. Klant interactie is immers onze core business.

Marketel kan het ideale verlengstuk voor uw marketing- en salesafdeling worden.

Marketel Arnhem BV
Gebouw La Ligne
Utrechtsestraat 38a
6811 LZ Arnhem
Telefoon: 026 – 8 808 808
Telefax: 026 – 8 808 882
E-mail: info@marketel.nl

Marketel Breda BV

Archimedesstraat 17
4816 BA Breda

Telefoon: 076 – 52 17 464
Telefax: 076 – 52 27 313
E-mail: office@marketel.nl

Geen opmerkingen: