donderdag 13 augustus 2009

Telcare Services


Willemstraat 17-19 - Postbus 1007 - 4801 BA Breda
T 076-5210511 - F 076-5210333 - E info@telcareservices.nl

Telcare Services heeft als missie 'het outhouse inhouse call center' te zijn. Met andere woorden, het leveren van een zelfde kwaliteit, alsof 'eigen' medewerkers bellen.

Wij werken alleen business to business, de telemarketeers zijn daar ook op geselecteerd. Wij willen dat uw klanten het gevoel hebben uw bedrijf zelf aan de lijn te hebben, terwijl eigenlijk een van de telemarketeers van Telcare belt. Ons team bestaat uit enthousiaste telemarketeers, elk met hun eigen projectverantwoordelijkheid.

Het call center is voortgekomen uit Strategic Customer Care Consultancy, een marketingadviesbureau, gespecialiseerd in klantgericht ondernemen. Deze klantgerichtheidsgedachte vormt de basis van alle projecten, zowel naar onze relaties als die van u.

Laat uw sales mensen doen waar zij goed in zijn, verkopen. En laat anderen uw prospects benaderen. Herkent u de volgende dingen?


Een prospect moet teruggebeld worden, maar op het afgesproken tijdstip bent u net nog in gesprek.

Vandaag kan die grote klant gebeld worden, maar u heeft vandaag uw dag niet.

Uw buitendienst moet voor hun eigen afspraken zorgen, maar deze mensen doen er alles aan om maar niet aan de telefoon te hoeven zitten.


Heel veel redenen om het actief bewerken van uw markt uit te besteden aan professionals, die wel hun dag hebben, die precies op het afgesproken tijdstip terugbellen en die niets anders willen dan bellen.

Telemarketing is, na het face-to-face gesprek, het meest krachtige medium. Daarom is de kwaliteit van een telemarketeer zo bepalend voor een mogelijk vervolgtraject. Wij beschikken over een team telemarketeers, die hun roots in de commercie hebben en daarom een andere benaderingswijze hanteren.

Maken zij afspraken voor uw buitendienst, dan zijn dit gekwalificeerde afspraken, voorzien van uitgebreide gespreksnotities. Met andere woorden, uw vertegenwoordigers worden met relevante bagage op pad gestuurd. Het aantal afspraken, dat zij maken, kan lager zijn dan bij andere bureaus. Omdat de telemarketeers zich in uw organisatie hebben verdiept kunnen zij vooraf beter scannen of een bedrijf interessant genoeg is om een afspraak mee te maken. Het percentage bedrijven waarvoor uiteindelijk een offerte geschreven mag worden ligt echter aanzienlijk hoger.

Geen opmerkingen: