Weijtad
Nieuwstraat 25
5298 CJ Liempde
Mobiel: 06 54 72 18 76
info@Weijtad.nl
"Oprechte menselijke aandacht gericht op (kosten) efficiente en effectieve oplossingen binnen Customer Care omgevingen"
Wij zijn een bedrijf dat na 10 jaar de customer care omgevingen van bedrijven goed kent. In eerste instatie richtten wij ons op de vooral technische mogelijkheden die er zijn om medewerkers te ontwikkelen. We ontwikkelde apparatuur om de (gespreks) kwaliteit te verhogen. Later voegden we daar trainingsets aan toe. En in 2005 is de derde stap gezet en zetten we onze kennis in als Interim Management:
Interim Management
In de 18 jaar die ik nu werkzaam ben heb ik 15 jaar in Customer Care omgevingen gewerkt. Mijn drijfveer is altijd de mens geweest. Alleen oprechte menselijke aandacht leidt tot successen. Pas als de medewerker centraal staat worden klanten goed geholpen en is het mogelijk efficient en effectief te werken.
Trainingset & Meeluister apparatuur
Onze jarenlange focus is gericht geweest op technische oplossingen voor Customer care omgevingen. Voorbeelden zijn een trainingset en meeluisterappartuur. Een handzame koffer om in standalone opstelling, zonder kabels, telefoongesprekken te trainen. Opnemen op standaard cassettebandjes. Uitermate geschikt voor trainingen en demonstraties. Onze meeluister apparatuur wordt nog steeds gebruikt bij Interfoon, Alpha Telemarketing en Intomart. Centraal op een of meerdere plaatsen kan geluisterd worden naar alle gesprekken in uw callcenter. Opnemen en terugluisteren op normale cassettebandjes. Deze apparatuur bouwen we altijd volledig op maat conform uw eisen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten