donderdag 13 augustus 2009

Telephonique

Telephonique b.v.
Postbus 157
5600 AD Eindhoven

tel. (040) 2117692
fax. (040) 2118750

info@telephonique.nl


Telephonique, uw partner voor telemarketing.

Vindt u het vervelend om uw toekomstige klanten telefonisch te benaderen? En wat vindt u van de verkooptelefoontjes die u zelf moet beantwoorden? Veel mensen houden niet van telemarketing. Door de manier waarop veel bedrijven telemarketing bedrijven, heeft deze vorm van klantbenadering een nare bijsmaak gekregen.

Telephonique weet dat het ook anders kan. Met onze benaderingswijze maken wij onze telemarketing wel tot een effectieve manier van klant-/prospectbenadering. Hoe ons dat lukt? Door altijd respectvol om te gaan met onze gesprekspartners. Door te luisteren naar de mening van de persoon aan de andere kant van de lijn en door deze persoon altijd in zijn waarde te laten. Het gaat ons om de dialoog, niet om een eenzijdig verkooppraatje. En die dialoog gaan we graag voor u aan.

Telemarketing is niet uniek. Telephonique hanteert echter wel een unieke benaderingswijze.

Een goed gesprek

Kent u ze, die telefoongesprekken die worden gevoerd met een standaard belscript? Waarbij een antwoord als 'Nee' niet tot de mogelijkheden behoort? Daar zit u toch niet op te wachten? Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor uw (toekomstige) klanten. En daarom doen wij het anders. Wij onderscheiden ons van de reguliere callcentra doordat wij de tijd nemen voor iedere gesprekspartner. De basis van onze teleservices is altijd een gesprek van mens tot mens of van ondernemer tot ondernemer. Oprechte interesse kan immers alleen ontstaan als er sprake is van een gelijkwaardig gesprek.

Vertrouwen en respect

Een telefoongesprek van Telephonique draait niet om een belscript met een verkooppraatje, maar om het winnen van het vertrouwen van onze gesprekspartner. Informeren is het sleutelwoord, niet verkopen. En als onze gesprekspartner 'Nee' zegt? Dan hebben we een goed gesprek gevoerd, waarin we respect hebben getoond voor de keuze of de mening van onze gesprekspartner. En zelfs dat levert u iets op: doordat onze gesprekspartners de telefoongesprekken niet als irritant ervaren, blijven alle mogelijkheden voor de toekomst open. Sterker nog: zij brengen uw naam in verband met een keurig, vriendelijk en respectvol bedrijf en dat kan wel eens van mond tot mond gaan.

Bij Telephonique kunt u terecht voor telemarketing. Onze telemarketingdiensten kunt u inzetten voor onder andere:

• het genereren van leads
• het maken van afspraken met prospects
• het verrijken van data ten behoeve van databases
• klanttevredenheidsonderzoeken
• marktonderzoeken
• het opvolgen van een mailing of een andere wervingsactie

Wilt u meer informatie? Wij nodigen u met plezier uit om contact met ons op te nemen. In een persoonlijk gesprek lichten wij onze diensten en benaderingswijze graag toe.

Geen opmerkingen: